Dokončený fit-out kanceláří v rámci CPI City Center Ústí nad Labem.
Úspěšnou závěrečnou kontrolní prohlídkou pro vydání Kolaudačního souhlasu s užíváním stavby byla završena naše činnost při koordinaci interiérových prací pro nájemce Xerox Services. Na ploše přes 850 m2 vzniklo nové callcentrum, které poskytne práci až osmi desítkám zaměstnanců a je čtvrtým call centrem v České republice.
"Ústí jsme si vybrali především díky poloze, výborné dopravní dostupnosti a kvalifikované pracovní síle. Pracujeme pro významné mezinárodní společnosti, proto pro nás při rozhodování o umístění call centra byla rozhodující také kvalita, flexibilní možnosti budovy a celkové zázemí,“ uvedl Mark de Vries, Managing Director společnosti Xerox Services Czech Republic.
Uvedené trendy potvrzuje Pavel Skřivánek, ředitel pronájmů kanceláří CPI Group,také u dalších měst. „V Českých Budějovicích jsme do kanceláří IGY Centra získali společnost UniCall Communication Group, která se přestěhovala z původních již nevyhovujících prostor. Poptávku tuzemských i zahraničních call center evidujeme také v případě našeho CPI City Center Olomouc, které je nyní ve výstavbě. Strategie call center je obecně shodná: dobrá lokalita blízko centra města, nízké provozní náklady, kvalitní pracovní síla a moderní prostory s flexibilním členěním, které odpovídají požadavkům klientů i plánům na expanzi. Toto celé tvoří jasný poptávkový balíček, kterému umíme vyjít vstříc“, uvedl Pavel Skřivánek.