Po komplexní rekonstrukci a dostavbě administrativní budovy Jindřišská 16 nacházející se na Praze 1 na Novém Městě o celkové kancelářské ploše až 6.000 m2 vyvstal u klienta požadavek alternativního dělení plně dokončených fit-outů pro menší nájemce.
Naším úkolem bylo vytvořit Cost plan stavebních a technologických úprav pro rozdělení open space celého typického patra na menší nájemní kancelářské jednotky s doporučením rozsahu, co ekonomicky a funkčně dává smysl a co již nikoliv.
Po komplexní přestavbě objekt splňuje nejnáročnější novodobé požadavky. Naším úkolem bylo, vytvořit Cost plan stavebních a technologických úprav pro rozdělení open space celého typického patra na menší nájemní kancelářské jednotky.
Pro potenciálního kupujícího budovy jsme zpracovali technologický audit. Cílem bylo ověřit aktuální stav všech technologií v budově a vyčíslit očekávané náklady na údržbu a obnovu v čase ve formě Red Flag reportu.
V rámci komplexní Due Diligence bylo ověření výskytu inženýrských sítí, kapacity médií v zájmové území, ochranných pásem atd. Nad rámec Due diligence byl zpracován předběžný hydrogeologický a geologický průzkum pro ověření podmínek zakládání a vsaku dešťových vod.
Pro potenciálního nájemce budovy jsme zpracovali audit současného stavu budovy se zaměřením na vyčíslení nákladů nutné údržby a obnovy prostor pro využití se standardy 21. století. Výstup byl odevzdán formou Red Flag reportu.
Rekonstrukce prodejny střechy v centru Ústí nad Labem za jejího plného provozu.
Pro významného nájemce Deutsche Bőrse Group jsme řešili přemístění strojoven a serveroven, ups a rozvodny ups ze suterénních prostor na střechu objektu. Na střeše tak vznikla ocelová vaznicová konstrukce s plochou střechou a opláštěním, které zapadá do moderního designu celého areálu. Naším úkolem bylo zajistit investorovi monitoring celého projektu a koordinátora BOZP.
V rámci studie proveditelnosti bylo zhodnocení záměru ve vztahu k územnímu plánu, k zastavěnosti dotčených pozemků a vyhodnocení záměru vzhledem k polohám inženýrských sítí a jejich kapacitám. Studie zahrnovala nejen dopravní napojení plánovaného rychlého občerstvení, ale i posouzení dopravního řešení celého areálu. Důraz byl kladen především na kritická místa, kde v dopravních špičkách dochází k zácpám. V rámci studie bylo navrženo řešení těchto kritických míst.
V rámci studie proveditelnosti bylo zhodnocení záměru ve vztahu k územnímu plánu, k zastavěnosti dotčených pozemků a vyhodnocení záměru vzhledem k polohám inženýrských sítí a jejich kapacitám. Studie zahrnovala dopravní napojení plánovaného rychlého občerstvení a jeho umístění na místo stávajícího coffee boxu. Součástí zadání bylo i přeorganizování vnitro areálových komunikací a parkovacích stání.